A lei 7/2022 aprobada polo Goberno Central obriga a todos os concellos a adaptar as taxas polo servizo de recollida e xestión de residuos que entra en vigor o próximo 10 de abril de 2025 e que obriga a que o custe íntegro do servizo sexa pagado polos veciños.
O pleno da corporación celebrado o 21 de novembro de 2024 aprobou a nova ordenanza fiscal según os seguintes epígrafes que se describen a continuación. O cobro das tasas realizarase trimestralmente e entrará en vigor o 1 de xaneiro de 2026 asumindo o Concello os custos durante o ano 2025.
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Viviendas familiares: 98,00 euros/año
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Vivienda comunitaria: 490,00 euros/año
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Centro penitenciario: 148.000,00 euros/año
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Locales vacíos: 98,00 euros/año
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Restaurantes y otros establecimientos de venta de comidas preparadas: 588
euros/año
mismo: 294 euros/año
metros cuadrado: 784 euros/año
metros cuadrado: 294 euros/año
euros/año
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Tiendas de ropa, calzado y otros establecimientos similares: 147 euros/año
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Peluquerías, lavanderías, tanatorios y otros establecimientos similares: 147 euros/año
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Clínicas dentales, veterinarias, de fisioterapia, podológicas y otros establecimientos
similares: 245 euros/año
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Oficinas bancarias: 294 euros/año
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Academias, asesorías, gestorías y otros establecimientos similares: 147 euros/año
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Explotaciones ganaderas: 294 euros/año
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Otras actividades no tarifadas anteriormente con menos de 10 trabajadores: 490
euros/año
euros/año
Publicarase nos próximos días no BOP a nova ordenanza fiscal reguladora da taxa pola recollida e xestión dos residuos de competencia municipal no Concello de Curtis no taboleiro de anuncios municipal así como na páxina web do concello.
O custo total do servizo de recollida e tratamento do lixo é de 565.461,63 euros dos cales 386.401,50 son custos de recollida do lixo e 179.060,13 euros do tratamento do mesmo.
Ademais, o Concello licitou por concurso público o servizo de recollida de lixo en base á nova lexislación e iniciarase o novo contrato o 2 de xaneiro de 2025 para os próximos 5 anos resultando adxudicatario a empresa Hallkuss Corporation S.L.